Godine 1875. izgrađen je željezni most preko kanjona rijeke Dobre. Most je izvorno bio čelično rešetkaste strukture sa zakovicama i kao takav predstavljao je rijedak primjer takve vrste gradnje u Hrvatskoj. Prilazi mostu bili su ograđeni ogradom na kamenom podnožju s gornjim dijelom od kovanog željeza. Most je bio dugačak 42 metra, širina je iznosila 5 metara, a postavljen je na visini od preko 30 metara iznad rijeke Dobre. Graditelj mosta bio je Čeh Josef Chvala.

Čest motiv na razglednicama s početka 20. stoljeća jest snimak iz kanjona Dobre s prikazom željeznog mosta.

Most je predstavljao početak ceste Rudolfine koja povezuje  Ogulin i Novi Vinodolski. Vremenom je postojeća nosiva konstrukcija postala toliko ugrožena da je 1990. godine zabranjen sav cestovni promet.

Današnji armiranobetonski most izgrađen je na istom mjestu 1996. godine.

Skip to content